Sådan tester du din forretningside med eksperimenter

På dette live webinar vil du lære hvordan du tester din forretningside via både kvalitative og kvantitative eksperimenter, så du undgår at bruge unødvendig tid og penge på dårlige ideer. Vi arbejder med både digitale og fysiske eksperimentet og du lærer bl.a. hvordan du kan interview din mor uden bias, at opsamle læringer via Value Proposition Canvas, samt hvordan et fake door eksperiment kan vise dig, om der er kunder til din ide. Rigtig god fornøjelse!
  • Live webinar

    Webinaret finder sted på Zoom. Du modtager yderligere information ved tilmelding

  • Spørgsmål & Sparring

    Mulighed for at spørge underviseren og sparre med de andre deltagere undervejs

  • Aktiviteter & Tips

    Underviseren sørger for opgaver og aktiviteter undervejs, samt deler ud af sine gode råd og best practices

Det kan du efter webinaret

Dette kursus er for dig, der har ingen eller begrænset kendskab til startups og entreprenørskab

  • Interviewe din egen mor uden bias

  • Begynde at lave digitale eksperimenter

  • Bruge Value Proposition Canvas til at opsamle læringer

  • Teste om din forretningside er god

Jarl Rosenlykke

Din underviser

Jarl Rosenlykke har +10 års erfaring med at bygge digitale produkter og startups. Jarl har bl.a. arbejdet som Head of Product Development i Rainmaking hvor han var med til at lave TheHub, UNDO, Ikea Bootcamp og Boxhub. Herudover har Jarl været Partner i KRING, hvor han var med til at opbygge et Venture Studio, samt tilbragt to år som selvstændig konsulent i Danmark og Schweiz. Jarl er i dag partner i startup-fabrikken Magine og har det daglige ansvar for Studynow, hvor han sidder som CEO.